Klachtenregeling
Menu
Nieuws
Uitbreiding openingstijden Huisartsenpraktijk De Pastorie
Klachtenregeling
Heeft u een klacht? Dit kunt u doen:
Wij vinden het belangrijk dat u tevreden bent over de zorg die u ontvangt. Alle medewerkers doen hun best om u de best mogelijke zorg te bieden. Toch kan het zijn dat u ergens niet tevreden over bent of een klacht heeft. Een klacht kan te maken hebben met bijvoorbeeld de behandeling,
de gang van zaken of de bejegening door een zorgverlener.
Wij stellen het op prijs als u ons op de hoogte brengt van uw klacht. Hierdoor stelt u ons in staat onze zorgverlening te blijven verbeteren.
Dit kunt u doen:
Stap 1: Uit uw klacht bij uw huisarts of zorgverlener
De eenvoudigste en vaak ook snelste oplossing is het direct bespreken van uw klacht met uw huisarts of de betreffende zorgverlener. Een gesprek kan verhelderend werken en vaak al tot een oplossing leiden. U kunt uw klacht ook schriftelijk kenbaar maken door het formulier in te vullen via onze website. www.pastorie-huisarts.nl (zie stap 2). Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met u op om samen in gesprek te gaan.
Stap 2: Bespreek uw klacht met een klachtenfunctionaris
Vindt u het lastig om uw klacht met ons te bespreken, of leidt het gesprek niet tot een oplossing, dan kunt u gebruik maken van een onafhankelijke en onpartijdige klachtenfunctionaris.
De klachtenfunctionaris zoekt samen met u naar een oplossing en kan bemiddelen.
Alles wat u samen bespreekt is vertrouwelijk.
Onze klachten functionaris is mw K. Knapen, zij is tevens onze praktijkmanager. U kunt met haar in contact komen door het invullen van het klachtenformulier.
Stap 3: Vraag om een oordeel door de geschilleninstantie
Heeft de hulp van de klachtenfunctionaris niet geleid tot een oplossing voor uw klacht, dan kunt u uw klacht als geschil indienen bij de geschilleninstantie huisartsenzorg.
De geschilleninstantie is onafhankelijk en hun oordeel is bindend. Onze klachtenfunctionaris informeert u graag over het voorleggen van onopgeloste klacht aan de geschilleninstantie. Meer informatie over de geschilleninstantie huisartsenzorg leest u op www.skge.nl.
Spoedgevallen
077 - 466 22 85
Toets Optie 1
Overdag van 08.00 - 17.00 uur
0495 - 677 677
Huisartsenpost Weert
's Avonds en in het weekend
Openingstijden
Maandag
08.00 - 12.00 uur
13.30 - 17.00 uur
Dinsdag
08.00 - 12.00 uur
Woensdag
08.00 - 12.00 uur
13.30 - 17.00 uur
Donderdag
08.00 - 12.00 uur
Vrijdag
08.00 - 12.00 uur
13.30 - 17.00 uur
Zaterdag
Gesloten
Herhaalrecept
Bloedprikken
U kunt enkel op afspraak bloed laten prikken in onze praktijk. Neem dus eerst contact op de assistente.
Wij verzoeken u voor het opvragen van uitslagen te bellen tussen 09.00 uur en 12.00 uur op maandag tot en met vrijdag.
Reisvaccinatie
Voor veel ‘verre’ vakantiebestemmingen worden vaccinaties geadviseerd. Wij zoeken graag voor u uit wat voor uw vakantie- bestemming aangeraden wordt volgens de landelijke richtlijnen. Een verstandige voorbereiding begint tenminste 4 tot 6 weken voor aanvang van uw vakantie.
Bij afwezigheid
Bij afwezigheid van de huisarts tijdens kantooruren, zoals nascholing of nachtdienst, wordt de praktijk waargenomen door:
Dr. Habets
077 - 466 14 36
Dr. Elens
077 - 466 36 36
Spreekuur
U kunt telefonisch een afspraak maken met de assistente van maandag- t/m vrijdag- ochtend van 08.00 tot 12.00 uur voor dezelfde dag of een dag later. Ook voor korte vragen, adviezen of uitslagen kunt u de assistente bellen. Soms is er eerst overleg met de huisarts nodig.
Klachtenregeling
Nieuws
Het meest recente nieuws ziet u hier. Voor meer nieuws, klik op de onderstaande knop.
Maak kennis met uw huisarts
Dr. Philip Wout
Mijn naam is Philip Wout is vanaf 1998 als huisarts werkzaam in Noord Brabant en sinds 2002 in Neerkant en Meijel. Een echt dorpsdokter in de Peel.
Verder ben ik als medisch adviseur verbonden aan de Wensambulance Brabant en werk ik als arts-vrijwilliger voor een grote bedevaart organisatie in Maastricht
Daarnaast ben ik met veel plezier als huisartsenopleider aan de Universiteit van Maastricht verbonden.